اماکن تفریحی در مشهد
نوشته شده توسط : elham

اماکن تفریحی در مشهد

مجموعه سرزمین عجایب مشهد در فضایی به مساحت 2500 مترمربع در خرداد ماه سال 1386 در شهر مقدس مشهد افتتاح گردید. این مجموعه در منطقه نمونه گردشگری سپاد واقع در خیابان خیام شمالی مجتمع تجاری الماس شرق می باشد که در دو طبقه دایر است.استفاده از این مجموعه گردشگری در تور مشهد پاییز 94 سرشار از لذت می باشد. در این مجموعه تعداد 10 دستگاه اصلی و بیش از یکصد بازی رایانه ای و جایزه ای گنجانده شده است که با تنوع رنگ و دکوراسیون بسیار جذاب توسط شرکت های خارجی راه اندازی شده است.این مجموعه تفریحی از ساعت 9 صبح تا 24 پذیرای مسافرین تور مشهد می باشد.

 

 

 

 

مجموعه تفریحی ورزشی پارک ساحلی آفتاب در یکی از مهم ترین قسمتهای جغرافیای مشهد مقدس و در مجاورت بازار بین المللی سپاد و مجتمع تجاری الماس شرق با مساحتی حدود ۱۵۰۰۰ متر مربع ، یکی از پر جاذبه ترین مکانهای توریستی و تفریحی رابرای مجاوران و مسافران تور مشهد 94 بارگاه ملکوتی امام رضا فراهم اورده است.پارک ساحلی آفتاب حاصل تلاش شبانه روزی متخصصان متعهد ایرانی بوده که امکان استفاده همزمان به صورت جداگانه برای کلیه اعضاء خانواده فراهم است. پارک ساحلی آفتاب در چند مجموعه مجزا برای بانوان ،آقایان ،کودکان ،پارک آبی و vip  با امکانات مفرح و ابتکاری جدید پذیرای کلیه میهمانان تور مشهد می باشد.

 

پارک ساحلی آفتاب در مشهد

پارک ساحلی آفتاب در مشهد

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی در مشهد , تفریحات مشهد , بهترین تفریحات مشهد , تفریحات خوب در مشهد , ارزان ترین تفریحات مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: